JAUN ELIYA SHAYARI IN URDU FONT

 JAUN ELIYA SHAYARI IN URDU FONT


اب تو ہر بات یاد رہتی ہے
غالبان میں کسی کو بھول گیا
                       *****            
اب کسی سے میرا حساب نہیں
میری آنکھوں میں کوئی خواب نہیں
            *****           
مل رہی ہو بڑے تپاک کے ساتھ
مجھ کو یکسر بھلا چکی ہو کیا
            *****           
اپنے میعار تک نہ پہنچا میں
مجھ کو خود پر بڑا بھروسہ تھ
            *****           
دل میں اب سوزانتظار نہیں
شمع امید بجھ گئی ہو کیا
            *****           
میری ہر بات بے اثر ہی رہی
نقص ہے کچھ میرے بیان میں کیا
            *****           
یہ مجھے چین کیوں نہیں پڑتا
ایک ہی شخص تھا جہاں میں کیا
            *****           
میں رہا عمر بھر جدا خود سے
یاد میں خود کو عمر بھر آیا
            *****           
تو کیا سچ میں جدائی مجھ سے کر لی
تو خود اپنے آپ کو آدھا کر لیا کیا
            *****           
جان لیوا تھیں خوایشیں ورنہ
وصل سے انتظار اچھا تھا
            *****           
مجھ کو خواہش ہی ڈھونڈنے کی نہ تھی
مجھ میں کھویا رہا خدا میرا
            *****         
Previous
Next Post »

ConversionConversion EmoticonEmoticon

Note: Only a member of this blog may post a comment.